La Punk Trail Anoia 2026 se celebrarà a Carme el pròxim 15 de novembre
Enguany, la cursa Punk Trail Anoia se celebrarà a Carme, una oportunitat per gaudir d'un dia d'esport, menjar i beure. Aquesta edició de la cursa serà el pròxim 15 de novembre amb dos circuits diferents: el curt, d'11km i 372m de desnivell, i el llarg, de 19km i 750m de desnivell.
Tot i això, la finalitat d'aquest esdeveniment no és mirar ni el cronòmetre ni la distància correguda, sinó que es vol gaudir, fer pinya i embrutar-se pels corriols de la muntanya que envolta Carme.
Per la celebració de la competició s'habilitarà l'espai de Cal Flo, on si vens amb autocaravana o furgoneta camperitzada, podràs quedar-te a dormir des de dissabte al mateix espai del Centre de Competició. A més, també hi trobaràs servei de lavabos i dutxes.
La cursa Punk Trail Anoia no només acaba aquí. Es demana a tots els participants que aportin el seu granet de sorra i portin algun aliment per poder aportar al Banc de Queviures d'Igualada. Una petita aportació de cadascú pot significar molt per a algú altre.
La Cursa Punk Trail Anoia:
🗓️15 de novembre
🕐9:00
📍Cal Flo
Inscripcions:
💰 Inscripció a la cursa: 5 €
🧦 Mitjons d'edició limitada: 5 € addicionals
👉 Inscriu-te aquí: https://uecanoia.playoffinformatica.com/activitat/179/PUNK-TRAIL-ANOIA-2026/