PRESENTACIÓ DEL PROJECTE BENAPROP EL DIAMRTS 21 D'ABRIL
El dimarts 21 d’abril a les 18:00 de la tarda al Casal de Carme es farà la presentació de la plataforma BenAprop, una gran iniciativa per cobrir necessitats bàsiques de cures per la gent de la Vall de Carme (Carme, Orpí i Santa Maria de Miralles). El projecte vol facilitar l’accés a serveis de benestar per la gent, com per exemple: fisioteràpia, podologia, acompanyament, reparacions, neteja o jardineria entre altres.
Amb BenAProp es vol facilitar la vida en entorns rurals, per aquelles persones que volen continuar vivint on volen però alhora tenint una bona qualitat de vida i uns serveis bàsics i fonamentals pel benestar de les persones. Al mateix temps, també es vol donar visibilitat i oportunitats als professionals del territori, contribuint a una economia més responsable i lligada al territori, que pugui generar veritable desenvolupament local.
Vols conèixer què és el projecte? Com funcionarà? Quins beneficis tindrà o com et pot ajudar? T’animem a venir a la presentació per poder conèixer en profunditat el programa i també per resoldre els dubtes que puguis tenir!
